Obchodní podmínky

Obchodní podmínky NOSTRES, půjčovna nápadů  

Pod značkou NOSTRES je společnost živnostníků, která se skládá z následující fyzických podnikajících osob: Miriam Macnerová Vilímová, společný obchodní zástupce, IČO: 08249776, se sídlem Koněvova 2415/155, Praha – Žižkov, 130 00 Czech Republic; Barbora Kostelecká, IČO: 03955699, se sídlem Nekázanka 884/10, Praha – Nové Město, 110 00 Czech Republic; Jaroslav Macner, IČO: 09968202, se sídlem: Koněvova 2415/155, Praha – Žižkov, 130 00 Czech Republic

Základní ustanovení:

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s pronájmem svatebních dekorací (dále jen „dekorační balíčky“) uzavírané mezi fyzickou osobou podnikající Miriam Macnerová Vilímová, výše uvedená, (dále jen „NOSTRES“) a třetí osobou (dále jen „zákazník“) prostřednictvím webového rozhraní půjčovny na adrese www.nostres.cz (dále jen „webové stránky“).

Učiněním předběžné objednávky svatebních balíčků zákazníkem ve zvoleném termínu skrze webové stránky, a potvrzením ze strany NOSTRES o dostupnosti zvoleného termínu, po uhrazení zálohové faktury zákazníkem, dochází k závazné rezervaci dekoračního balíčku a uzavření nájemní smlouvy mezi NOSTRES a zákazníkem. 

Pravidla půjčovny dekoračních balíčků, úhrady, výdej a vrácení dekoračních balíčků

Veškeré objednávky jsou považovány za závazné až po uhrazení zálohové faktury a potvrzení ze strany NOSTRES o provedení závazné rezervaci zvolené ho dekoračního balíčku v zákazníkem požadovaném termínu.

Po uskutečnění předběžné objednávky je na e-mail uvedený v objednávkovém formuláři automaticky odesláno potvrzení o vyhotovení předběžné rezervace, v této fázi má zákazník poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů a správnost předběžně rezervovaný dekoračních balíčků či partnerských služeb. Toto emailem doručené automatické potvrzení provedené předběžné rezervace není přijetím Vaší objednávky. Pokud je ve Vaši předběžné objednávce chyba, neprodleně kontaktujte NOSTRES. NOSTRES si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, či je nutné ověřit další detaily a podrobnosti objednávky.

V případě, že zákazník nekontaktuje NOSTRES s požadavkem učinit poslední změny či opravy v předběžné objednávce, NOSTRES do tři pracovních dnů od obdržení předběžné objednávky odešle zákazníkovi zálohovou fakturu za pronájem dekoračního baličku. Zálohová faktura stanovena na 50% z celkové ceny objednávky. 

 Uhrazením zálohové faktury v době její splatnosti, je závazně provedena rezervace dekoračního balíčku v požadovaném termínu a je objednávka považována za závazně uzavřenou. 

Čtrnáct dní před rezervovaným termínem vyzvednutí objednávky je emailem odeslána faktura s doplacením zbývající částky nájemného. Zbývající částka nájemného za dekorační balíček je splatná nejpozději při převzetí pronajatých věcí. Pokud při převzetí objednávky nebude zbývající částka nájemného za dekoračních baliček uhrazena, nebude převzetí objednávky umožněno.

Osobní výdej dekoračních balíčků je pouze v Praze na uvedené adrese: Průhonická 10, Praha 10 – Záběhlice, v den a hodinách stanovených v potvrzené objednávce. 

Při vyzvednutí objednávky je zákazník povinen předložit potvrzení o závazné objednávce. Dekorační baličky jsou vydány po složení vyměřené vratné kauce. Platbu vratné kauce je možné uskutečnit pouze na místě prostřednictvím platební karty. Zákazník je povinen uvést správné číslo bankovního účtu, na který bude kauce navrácena v případě, že dekorační balíček bude navrácen ve stanoveném termínu, úplně a bez vady.

Výška depozitu je stanovena fixně a odvíjí se od celkové výše objednávky. Deposit činí 1000,- Kč při objednávce do výše 2 000,- Kč, 5000,- Kč při objednávce do výše 10 000,- Kč, a 10 000,- Kč při objednávce vyšší. 

Se zákazníkem je sepsán předávací protokol, zákazník je povinen předložit doklad totožnosti a pravdivě vyplnit údaje požadované ve formuláři předávacího protokolu. Zákazník v předávacím protokolu souhlasí s úplným seznamem přebíraných dekoračních balíčků. Zákazník v této fázi rovněž může uplatnit reklamace co do obsahu sjednané objednávky. Na pozdější reklamace již nebude brán zřetel. 

Dopravu na místo převzetí objednávky si v případě osobního odběru objednávky zákazník hradí a zajištuje sám. Zákazník je povinen si na vlastní náklady zajistit převoz jednotlivých položek dekoračního balíčku. NOSTRES nenese zodpovědnost za situaci, kdy si zákazník nezajistí dostatečně velký osobní či nákladní automobil a nebude schopen si objednávku naráz odebrat. Přesné rozměry jednotlivých položek dekoračních balíčku ve formě připravené k převozu jsou zákazníkovi k dispozici již v předběžné rezervaci a jsou rovněž volně k dispozici i v technické specifikaci každého dekoračního balíčku na webových stránkách NOSTRES. 

Univerzální délka výpůjčky dekoračního baličku je vždy od čtvrtku do pondělí, ledaže by byla se zákazníkem individuálně domluvena jiná délka výpůjčky či byla výpůjčka umožněna i v jiných dnech. 

Zákazník odpovídá NOSTRES za ztrátu, poškození či opotřebení jednotlivých částí dekoračního baličku jejich nesprávným užíváním či nesprávným sestavením. Zákazník je povinen rovněž nahradit škodu, kterou způsobí třetí osoby, přítomné v místě obřadu, svatební hostiny či eventu.
Při osobním převzetím objednávky jsou zákazníkovi dekorace předvedeny, že jsou funkční a prosté vad. Součástí předávacího protokolu je i seznam jednotlivých komponentů dekoračního baličku a je i fixně stanoveno penále v případě jejich ztráty, nevrácení či zničení. V případě poškození či vady jednotlivého komponentu dekoračního balíčků, bude penále stanoveno poměrně s ohledem na fixní penále v případě ztráty. Zákazník dostane ke každému komponentu dekoračního baličku, návod na sestavení dekoračního baličku či jeho uvedení v provoz, je-li to nutné s ohledem na povahu komponentu dekoračního balíčku. Klient je rovněž seznámen i s pravidly pro zacházení s jednotlivými komponenty dekoračních balíčků.

Zákazník nesmí dekorace upravovat či opravovat.

V případě prodlení s vrácením dekorací je zákazník povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 50% z ceny půjčovného za každý dekorační balíček za každý den prodlení. V případě, že chybí pouze určitá část dekoračního balíčku, má se za to, že chybí dekorační balíček celý.
NOSTRES je oprávněna si náhradu za ztrátu nebo poškození dekorací, smluvní pokutu nebo storno poplatek započíst oproti složené záloze.

Zákazník je povinen pronajatý dekorační balíček navrátit pouze v Praze na uvedené adrese: Průhonická 10, Praha 10 – Záběhlice, v den a časovém rozmezí stanoveném v předávacím protokolu. Dopravu na místo odevzdání dekoračního baličku si v případě osobního odběru objednávky zákazník hradí a zajištuje sám.

Vratná kauce bude zákazníkovi vrácena po navrácení a zkontrolování dekorací na uvedené číslo bankovního účtu, nejpozději do 7 pracovních dní od vrácení dekoračního baličku. 

  1. Storno podmínky po objednání dekoračních balíčků, včetně přerezervace termínu

Storno podmínky se vztahují na zrušení rezervace dekoračních balíčků u závazných objednávek učiněných mezi zákazníkem a NOSTRES. Storno poplatek je stanoven procentuálně a je vypočítáván z uhrazené zálohy za závaznou objednávku, nikoliv tedy z celkové výše objednávky.
V případě zrušení objednávky v období větším než 6 měsíců před rezervovaným termínem vyzvednutí dekoračního balíčku je výše storno poplatku 20% z výše zálohy. V případě zrušení objednávky v rozmezí od 6 do 3 měsíců před rezervovaným termínem vyzvednutí dekoračního balíčku je výše storno poplatku 35% z výše zálohy. V případě zrušení objednávky v rozmezí od 3 do 1 měsíců před rezervovaným termínem vyzvednutí dekoračního balíčku je výše storno poplatku 50% z výše zálohy. V případě zrušení objednávky v kratším období než 1 měsíc před rezervovaným termínem vyzvednutí dekoračního balíčku je výše storno poplatku 100% z výše zálohy. Zbývající část zálohy (pokud taková existuje) bude navrácena zákazníkovi na číslo bankovního účtu, které NOSTRES za tímto účelem poskytne, nejpozději do 7 pracovních dní od potvrzení přijetí písemné žádosti o zrušení závazné objednávky.
Zrušení či přerezervaci objednávky lze provést pouze ze strany zákazníka a NOSTRES lze informovat pouze prostřednictvím oficiální emailové adresy, a za oficiálně doručené se považuje po odpovědi NOSTRES na emailovou žádost o zrušení či přerezervaci objednávky.

V případě žádosti o přerezervaci závazně rezervovaného termínu objednávky je přerezervační poplatek stanoven procentuálně a je vypočítáván z uhrazené zálohy za závaznou objednávku, nikoliv tedy z celkové výše objednávky.

V případě změnění termínu závazné objednávky v období větším než 6 měsíců před rezervovaným termínem vyzvednutí dekoračního balíčku je výše manipulačního poplatku 0% z výše zálohy. V případě změnění termínu objednávky v rozmezí od 6 do 3 měsíců před rezervovaným termínem vyzvednutí dekoračního balíčku je výše manipulačního poplatku 20% z výše zálohy. V případě zrušení objednávky v rozmezí od 3 do 1 měsíců před rezervovaným termínem vyzvednutí dekoračního balíčku je výše manipulačního poplatku 35% z výše zálohy. V případě zrušení objednávky v kratším období než 1 měsíc před rezervovaným termínem vyzvednutí dekoračního balíčku je výše manipulačního poplatku 50% z výše zálohy.

O částku, která bude ze zálohové faktury odečtena za účelem uhrazení manipulačního poplatku, bude navýšena částka ve faktuře na úhradu zbývající části celkové ceny objednávky, která je zákazníkovi automaticky odeslána čtrnáct dní před rezervovaným termínem vyzvednutí objednávky. 

V případě veškerých služeb a dekoračních balíčku s poznámkou „partnerský prodej“ je partner a přímý poskytovatel služby oprávněn si účtovat storno poplatky v případě rušení či přerezervace termínu individuálně dle obsahu smlouvy sjednané mezi zákazníkem a partnerem NOSTRES. 

  1. Služby a partnerský prodej

U dekoračních balíčků opatřených štítkem „partnerský prodej“ a nabízených doplňkových služeb vystupuje NOSTRES pouze v pozici zprostředkovatele uzavření příslušné smlouvy mezi poskytovatelem služby či dekorace. V momentě obdržení předběžné rezervace pro dekorační balíček opatřenou štítkem „partnerský prodej“ či předběžné rezervace nabízené doplňkové služby, NOSTRES vyrozumí partnera o předběžné rezervaci zákazníka a ověří dostupnost pronájmu dekoračního baličku či poskytnutí služby v zákazníkem vyžádaném termínu. V případě, že partner je v daném termínu schopen pronájem dekoračního balíčku či poskytnutí služby umožnit, zprostředkuje NOSTRES společně ze zasláním potvrzení o vyhotovení předběžné rezervace i návrh příslušné smlouvy mezi partnerem a zákazníkem. Příslušná smlouva obsahuje veškeré ujednání ohledně předmětu smlouvy, způsobu, realizace, ceny, storno podmínek, a dalších smluvních ujednání. NOSTRES se zavazuje, že daný dekorační baliček či daná služba není partnerem NOSTRES poskytovaná ostatním zákazníkům partnera NOSTRES za nižší cenu či výhodnějších podmínek, než jaké jsou nabídnuty zákazníkovi NOSTRES. 

Ze strany partnera NOSTRES se jedná o nabídku uzavření příslušné smlouvy. Zákazník může uzavření nabídky odmítnout. Zákazník má právo NOSTRES rovněž poskytne zákazníkovi v dané věci možnost komunikovat přímo s partnerem NOSTRES. 

Všeobecné obchodní podmínky NOSTRES se při realizaci pronájmu dekoračních balíčku se štítkem „partnerský prodej“ či využití služeb neaplikují. Konkrétní podmínky realizace pronájmu dekoračního balíčku či poskytnutí služby budou závazně stanoveny v příslušné smlouvě uzavřené mezi partnerem a zákazníkem.  

NOSTRES nenese zodpovědnost za obsah smlouvy mezi partnerem a zákazníkem. NOSTRES neručí za škodu způsobenou zákazníkovi partnerem NOSTRES plněním příslušné smlouvy.

  1. Ochrana osobních údajů

NOSTRES potřebuje znát některá osobní data zákazníka. Respektuje soukromí zákazníka, a data chrání před zneužitím. Od zákazníka, fyzické osoby, požaduje tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou adresu trvalého pobytu, případně poštovní adresu, telefonické spojení, emailovou adresu, číslo bankovního účtu. Pokud je zákazníkem právnická osoba, uvádí název, adresu sídla firmy, IČ a DIČ, číslo firemního účtu.

Údaje o nákupech, reklamacích a další činnosti zákazníka v internetovém obchodě mají důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji. Všechna získaná data jsou chráněna před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb.

Zákazník odesláním předběžné objednávky potvrzuje, že souhlasí s těmito obchodními podmínkami.